Godmorgon skit dag.

Nu sitter jag här och glor och typ väntar på att tiden ska gå så jag slipper denna jävla fitt dagen för den kommer suga riktigt hårt känner jag. Ska nog in till stan sen och då ska jag kanske träffa Jessi och ta en fika. Får se, beror ju lite på hur länge pappa ska vara i stan. Om han inte glömmer bort mig nu :P haha.
Vill iallafall träffa Jessica, för jag måste prata med henne :(
Men men. Imorgon är det inspark och jag var skit pepp på det, men inte längre..
Men det ordnar nog sig. Jag tänker inte låta en kväll till förstöras bara för en viss person. Sådeså.
Nu ska jag iallafall göra mig iordning eller något.
Vad ska alla ni andra göra idag? (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback