Godnatt :)

Nu ska jag gå och lägga mig för nu har jag fått tillbaks min telefon utav mamma så nu kan jag sova. haha :) Imorgon är det skola och jag slutar runt 11 redan, så det blir en ganska kort dag men den känns lång iallafall. Ska se om jag kan få sluta lite tidigare frå n samhällskunskapen så jag kan åka med halv 12 bussen hem .:) Men vi hörs.

Förresten ska jag bara tillägga att jag har världens bästaste kompis även om hon aldirg har tid med mig längre för hon är med sin pojkvän dygnet runt haha men du kommer alltid vara min bästa vän:D haha:)

Här är en gammal bild från när vi var i Danmark över hennes födelsedag förra året :) Puss på dig Jessica Vuorensyrjä eller är det vou i början ?:/ haha :D   <3<3

(förrestenkommer nog jag & Jesi att ha likadana jackor i år igen, haha vi har typ haft likadana vinterjackor sen vi blev kompisar. :D hahaah puss på det, men nu har vi båda fastnat för en jacka, så det kanske blir likadana i år igen, fast vi har ju alltid olika färger iaf ;P haha )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback