Gullungen Noel :)

Idag fick jag veta att min lilla gulleplutt Noel har börjat röra mer på ena benet än förut :) Så det går framåt hihi:) Men armen rör han väll inte så mycket på fortfarande men det kanske kommer det med :) Han kunde nästa gå nu om man höll i honom :D åååh den lilla plutten , han är bara för sööööööt :D Och jag hoppas att han kommer lära sig att röra både benet och armen riktigt:D När jag får barn ska jag ha en lika söt unge som honom:D fatta besviken jag kommer bli om jag inte får det :D haah :D  fast det kan ju bli svårt eftersom han är sööötast i världen och det inte finns några sötare ungar än han :D


Puss på dig gullunge, du kommer alltid betyda lite extra mycket för mig :) <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback