HAHA :D

Idag var det skola, och min svenska lärare fick damp och stack från lektionen ;/ öösch. Men jag säger då det. Hon särbehandlar ju typ vissa elever. Det ska väll fan vara lika för alla eller ?;/ men nene tydligen inte. Men hon stack ju iallafall, får väll se vad hon säger imorgon. Ingen i klassen ville ju typ redovisa idag och ahh jag tänker inte göra det imorgon heller. Så de så.

Efter skolan så drog jag och Jessi iaf till Kalmar för att försöka hitta ngn apu plats. Men det var ju typ fullt överallt. CP. Så ska ringa ett ställe imorgon och ett på fredag. men men. Sen skulle vi gå och hämta en bild vi tagit men vi hittade typ inte dit va i 2 affärer och frågade sen hittade vi dit iallafall, och fick våran bild men vi fick tydligen bara 1. ;/ Snygga va vi ju iaf, haha dom måste ha redigerat bilden HAHA :D

Sen skulle jag käka en jäkla hamburgare på mc donalds, så sa killen i kassan att det dröjde lite, sen gick jag tbx och då fick jag en hambugare sen när jag satt mig och typ öppnat den så kom han och knackade mig på axlen och sa att det var fel och tog tbx den :S ahhahah sen fick jag min efter typ 40 min. hahah så dryyyyyg. Så sa han - Här, Förlåt...  haha. Sen gick vi tbx senare och köpte glass och då vågade han inte ens ta en bricka som stod vid oss typ. ofta han blev rädd för mig _D hahaha.Men men.

Sen ramlade jessi i trapppenm ahahhaahahah då stack jag ;) haha. Nu orkar jag inte skrivamer. pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback