helt borta.

När jag kom hem så la jag mig och sov i typ 4 timmar. :O haha sjukt att man kan vara så jäkla trött. Så kom min mamma och sa att hon skulle till Nybro och typ 10 min senare när jag gick upp och såg att min mamma var hemma sa jag:
Jag - Skulle inte du till Nybro?
Mamma - Jo?
Jag - När ska du åka då?
Mamma - Jag har redan varit där?
Jag - Men du va ju uppe hos mig för typ 10 min sen och sa det ?
Mamma - Nee för 2 timmar sen var jag uppe.

haha snacka om att vara trött eller _D
Nu ska jag typ kolla på tv eller ngt och sen SOOOVA :D haah.

Imorgon ska jag förresten stanna i stan och sola & bada med Jessica och sen ska vi gå och handla lite saker
och sedan på torsdag så ska vi ju till ullared med alla på HP så vi ska sova hos Jessicas mormor. Och jag har sagt till Susanne att jag ska ha med mig kamera och ta kort. Kanske måste ladda batterierna då. Aja sånt som märks.

Men ni får ha det så bra så hörs vi någon dag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback