Hemma.

Nu är jag hemma. Har ju varit på MR. Fick en äcklig spruta i armen och ah  haha . Sen ringde Susanne mig och sa att dom på Aima sökt mig :/ så gick jag dit och då sa hon att hennes chef sagt att dom intekunde ha så många på apu där :/ men hon skulle försöka fixa det så att jag fick vara där:D haha det första hon sa när jag kom in var - ÅÅÅH va bra att du kom, jag har drömt om dig i natt! hahah:D Så hon skulle ringa mig senare idag. Sen var jag och köpte ett par nya skor. 700 kostade dom:/ men det var typ dom enda jag hittade som jag kunde tänka mig att ha. haha så det fick bli dom. Provade ett par andra också men när jag kollade priset och dom kostade 1600 kr så fick det va :P Men men Nu ska jag nog flytta mina saker till det andra rummet jag ska ha..

Här är allafall skorna. Men dom är finare i verkligheten :P hha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback