Igår.

Kvällen igår var väll ganska okej. Jessi och jag hade iallafall hyffsat kul. Men roligt var det när jessi sa
- Den är lite slapp ( tog tag i bandet på min klänning)
Jag - MITT BRÖST!
hahaah asså det var kul om man hörde det. Men jag fattade att jessi menade klänningen men ååh :( haha.
Vi åkte hem hyffsat tidigt varför vet jag inte riktigt , men jag var väll typ trött haah.
Orkar inte skriva så mkt..
Jag glömde ta på mig mitt skärp som jag skulle ha till klänningen också:(
här är lite bilder också..


haha jag orkar inte lägga upp fler. den sita bilden är jävligt snygg. haha aja pusshej


Kommentarer
Postat av: ida

Okej, då ska jag gå in där och kika! :)

2008-09-28 @ 16:06:21
URL: http://fortsattrockaienfrivarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback