ingenting.

Just nu är jag lite arg, ledsen och lite glad. Fast jag vet att jag inte kommer vara lite glad om en stund för då kommer jag bara vara arg och ledsen. Jag funderar på att gå och lägga mig och sova ! imorgon är det söndag och det känns riktigt trååkigt för då vet jag att på måndag är det skola igen och det orkar jag verkligen inte. Imorgon ska jag övningsköra tror jag för jag måste bli bra på att köra så jag kan ta mitt körkort. och jag ska kanske se om Jessi vill leka med mig. Egentligen vill jag leka med en annan person men jag är ganska säker på att den personen inte vill leka med mig imorgon. och jag har suttit här alldeles för länge och funderat alldeles för mycket. Jag ringde Jessi förut för att se så hon levde och visst gjorde hon det. Hade jag räknat med något annat kan man fråga sig då, men ne det hade jag inte. Jag ville mest bara säga hej egentligen för jag hade tråkigt men det kunde jag ju inte säga så jag avslutade samtalet med att jag bara skulle se så hon levde och då sa hon att jag var söt haha men det visste jag redan. Och hon var för den delen med Rasse och jag känner att detta inlägget innehåller en väldigt massa och men framför allt bara massa meninslös skit. Så jag tror jag ska sova nu iallafall. men vi hörs. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback