Inspark i cafeterian !

Jag måste bara berätta en rolig sak som Jessica sa när vi åkte hem från Kalmar i måndags. Vi satt på bussen och pratade om insparken och vart jag hade varit förra året insparken var eftersom jag inte var där, sen säger Jessi

Jessi - Men HALLÅ! HAR DU INTE HÖRT ? !
Jag - Vadå? :S
Jessi - Insparken ska ju vara i cafeterian i år !
Jag - HAHAHAHAHAAH MM ELLER HUR
Jessi - MEN JA ?! HAR DU INTE LÄST? (här är hon helt jävla över seriös också :S )
Jag - hahah men nee den ska ju gärna vara på eclipse där den alltid varit !
Jessi - Men det står ju att den ska vara i cafeterian !
Jag - haha ne.. det står ju för fan typ blablabla ( vad stället nu heter), gamla eclipse!
Jessi - :S:S neee
Jag - Sen står det att man kan köpa biljetter i cafeterian för typ 50 spänn, alltså billigare.
Jessi - aha.. jag trodde det skulle vara i cafeterian, att dom typ skulle spärra av allt, jag tyckte det var lite konstigt:S
Jag - HAHHHAHAHAHAHAHAHAHAH AHH LÄTT SÅ SKA ALLA SOM INTE VILL GÅ IN STÅ UTANFÖR SKOLAN OCH SUPA ELLER ? HAHAHAHAHAHHHAAHHAHHAHHAAH
Jessi - jag var faktiskt seriös, alla i min klass sa ju det.. tror jag.
Jag - HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH SÅ JÄVLA BLÅÅÅÅÅST

hahaha detta var riktigt roligt. för vi har en jätte liten cafeteria och där trodde jessi att hela våran skola skulle vara på insparken hahaahahahah.  jag skrattar nog lite fortfarande åt henne haahahahahahah :D
Så söt hon är :D hahahahahah här har ni en gammal bild också på mig och jessi.
Och hej mkt smink :D haahh



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback