Läxor :(

Jag tänkte sova, men så kom jag på hur sjukt mycket jag har att göra. Jag måste göra klart en läxa som vi fick förra veckan och som ska vara klar tills imorgon och jag måste skriva klart redovisningen om boken, som skulle varit klar idag men som jag inte hade gjort klart och som jag inte tänker göra om jag inte får som jag vill haha. ÅÅÅH FAN VA JOBBIGT. Men det är väll helt enkelt bara att fixa det.

Egentligen skulle jag och Jessi gjort våran tidsplan också, men det orkade vi inte. Och vi har möte imorgon men ahh, får se hur det går haha. Nu ska jag iallafall försöka börja med det och SEDAN sova.. jag är as trött :( Om det är någon som vill göra min läxa åt mig så säg till.. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback