NERVÖS :(

Nu har jag kollt på två filmer och nu funderar jag på att gå och lägga mig och sova(: Imorgon har jag körlektion och jag är typ jätte nervös :( haha, det är ju första gången. men ahh jag kommer typ inte kunna köra iväg för jag kommer vara så nervös och bara skaka typ haha. :D så vi får väll se hur det går imorgon helt enkelt. :P haha jag är liksom nervös för att ha en helt vanlig körlektion tänk när jag väl ska ta mitt körkort och har uppkörning då kommer jag dö av nervositet :P Vi hörs imorgon, om jag fortfarande lever då _D haha.
Godnatt (:

Här får ni en gammal bild på mig också, hah (:


Kommentarer
Postat av: Ammie

Kul att du är med i tävlingen, lycka till! :)

2008-09-17 @ 12:05:22
URL: http://ammie.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback