rubrik.

Igår lekte jag med Jessica. Vi kollade på en film i slowmotion typ och jag hade munnen öppen genom hela filmen typ för jag skrattade tydligen satan i den där filmen ;D och Jessi gjorde massa konstiga saker som såg ut som annat än vad det egentligen var när man kollade på det sakta haha. Och jag åt en glass och Jessi satt och raggade sönder på  min Msn och sen säger hon såhär.
 - Asså Madde, du är ju värta MSN Raggaren ju !
Men ah lätt Jessi när jag sitter brevid och äter glass och du skriver till Cobran. Haha såhär var det typ, Jessi ba - Men vem är Cobran då?
Jag - Men kolla bilden då..
Sitter och väntar på att bilden ska komma upp men den kommer inte
Jag - Men han är aas ful, men be han skicka en bild då.
Jessi ber hnm skicka en bild och upptäcker snart att han verkligen är ful.
Jag - Aja, men stäng ner hnm nu då..
typ 2 min senare kommer han upp och har skrivit "ne inte så mkt, sj då?"
jag - MEN VAFAN , skrev du till hnm iaf?
Jessi- HAAHHAH OJ!
det hela slutar med att jag skriver att han typ är den fulaste jag sett och vi har även fått reda på att han bor i Kalmar och då säger stackarn - men vi kan väll vara kompisar iallafall? jag ba - ahh lätt. och då svarar han "men ska vi ses nästa vecka? " men eller hur va... hahahahhahahaha.

och ahh.. jag vet inte vrf jag berättade detta men jag har inget att göra typ :D och tack Jessi förresten:) Nu skriver typ alla mina kontakter på msn till mig , och skickar vibbar och skit hahahahahah orka.. :(

Idag var jag i Nybro en sväng. men det var inget roligt. Och nu har jag inget att  göra, men det löser sig senare.  .

Förresten ringde mamma och sa att jag tydligen hade hennes nyckel och sen sa hon att jag kunde börja flytta mina saker. och jag kollade i Ikea katalogen idag och hittade massa fin fina grejer som jag vill ha. Men det får vänta tills den dagen jag blir rik. haha, för nu behöver jag ett par  nya skor och det ska jag köpa när jag får mina 1500 kr utav Jessica. Och sen är hon bara skyldig mig 200 kr till men dom ska jag få när hon fått sitt studiebidrag och de där 1500 har hon lovat att jag ska få innan tisdag , så det hoppas jag att jag får för jag ska köpa skor för dom på tisdag samtidigt som jag ändå ska röntgas i Kalmar. Puss på det och nu ska jag dra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback