Söta hallowen masker.!:D

Nu har jag ätit fläskfile och kulpotatis ;P Idag fick jag massor med pengar av min mamma haha synd bara att jag ska ha dom pengarna till körskolan , annars hade jag varit rik nu _D haha.

Idag övninsgkörde jag till Nybro där jag träffade Jessica och fikade lite och han som jobbade där frågade Jessica vart hon hade köpt sin tröja. haha lite kul var det. 
Han - Vart har du köpt tröjan? 
Jessi - (helt förvånad) ehm Danmark..:S 
Han - Okej, den va schysst.
Sen gick jag och Jessi och han sa till den andra som jobbade där "vadå får jag inte säga att hon har en schysst tröja?"
och både Jessica och jag tänkte "varför frågar vart den är köpt, har han tänkt köpa en likadan eller?" hahaha
 
Sen gick vi till lindex och provade bhar och jag gjorde bort mig som fan och fick skämmas. haha. Sen övningskörde jag hem också, Imorgon ska jag och Jessica FESTA. så idag har målat mina naglar rosa haah, tänkte dom skulle passa till klänningen jag ska ha på mig, fråga mig inte varför, brukar aldirg orka bry mig om sånt men ah iaf. Var t.om fel rosa så hahaha. Men aja, orka bry sig.

Funderar på att köpa typ loka imorgon, för min pappa sa att jag kanske kunde blanda den röda äckligt söta grejen med det så kanske det inte var lika sött längre. Får se , vi har ju provat dricka den som den är och provat ha den som typ groggvirke och då endast pyttelite men det har blivit sjukt sött iallafall. Men ah kan ju berätta på söndag om det blev godare så, om någon nu skulle vilja veta men det tvivlar jag på. så hah. Nu ska jag inte skriva mer för jag har inget roligt att skriva iallafall.

Jo förresten jag och Jessica provade massa hallowen masker idag. Söta var vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback