SURGUBBE ! ;(

Puss på denna dagen för att den cpar sönder. haha.
Började med att jag försov mig, vaknade typ 15 min innan bussen gick så jag fick stressa satan. :/ Sen glömde jag skicka över min redovisning så var tvungen att hinna starta datorn och skicka det innan bussen gick, och gissa vad. Jag HANN :O helt sjukt . haha Sen i skolan läste jag om en rabies hund här. Och ja jag kan nog tänka mig att det är Jessicas grannes hund, dvs min klasskompis hund. Inga namn nämnda haha. Enligt honom var det inte hans hund, men hade det varit min hund som jag tagit hem från italien och som har rabies och bitit ihjäl 5 hönor så hade jag nog inte heller sagt " AH DET ÄR MIN HUND" haha. Finns ingen annan här som har tagit hem en hund från utlandet vad jag vet haha.

Sen pratade jag med Moa och tydligen fick jag inte göra min redovisning i liten grupp, så då blev jag sur och gick, sen på lektionen sa hon att jag fick det iaf :S men hann inte med det så ska göra det på måndag. Tur det ::D hahaha

Sen skulle vi åka med bussen till stationen men Jessi hade glömt sitt busskort men man brukar ju få åka iallafall. Men ne inte det inte så Jessi ba - Jag har glömt mitt busskort.
Han - Jaha, ja då blir det till att betala då. Du kan ju inte åka buss gratis !
Jessi - Men jag har inga pengar!
Han - Nehe då får du väll gå då !
Jessi - SKA JAG GÅ TILL ORREFORS ???
Han - ja eller får du väll låna pengar av någon

Så hon fick tydligen inte åka med, så då hoppade vi av och så såg jag Alle och frågade hnm om han inte hade sitt busskort och det hade han så vi fick låna det. Så hoppade vi på igen och Jessi ba, JAG HITTADE MITT BUSSKORT :D haha . SUR GUBBE !!!! ;/ han gillar vi inte.

Sen skulle jag köpa hårfäg men jag ångrade mig och sket i det.

Och nu ska vi hitta pångt bra projektarbete för det vi skulle göra och har börjat med ska vi kanske inte göra nu längre eftersom det blev cp dyrt. Men vi hörs (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback