!;/

Du vet att jag aldrig kommer förlåta dig men ändå hör du av dig till mig efter alla dessa år och tror att allting är normalt. Jag har försökt glömma vad du gjorde genom att inte prata om det, jag har knappt berättat det för någon för jag vill inte påminnas men något sådant går inte att glömma och du ska bara veta hur mycket jag ångrar att jag inte anmälde dig, för det hade fan inte varit mer än rätt ! Jag fattar bara inte vad det är som är felet med dig, först gör du något sådant som ingen normal människa skulle göra och sedan fortsätter du höra av dig till mig. Jag vet att det har gått flera år nu men vet du vad, det känns lika jävla mycket fortfarande varje gång jag tänker på det ! Jag har sett dig ute en gång efter det och jag hoppas att jag aldrig någonsin behöver se dig mer för du är verkligen en av de personer jag hatar mest av allt. Men vet du vad som känns mest efter alla dessa år? Det är inte vad du utsatte mig för utan det är att jag inte anmälde dig, för att jag tyckte SYND om dig trots att det inte var ett jävla dugg synd om dig för det var egentligen mig det var synd om, men jag trodde att det var mitt eget fel och jag fattar inte hur jag kunde tro det och när jag sedan ångrat mig så vågade jag inte säga något för varför hade jag inte anmält dig direkt? Så därför lät jag bli även fast jag insåg att det bara var du som var dum i huvudet. Jag kommer aldrig förlåta dig.  Jag hatar dig och jag är inte säker på att du läser min blogg men om du gör det så kan du dra åt helvete och här har du andledningen till varför jag inte svarar när du hör av dig, jag kommer aldrig förlåta dig och det borde du förstå ! Jag hoppas att du en dag inser vad fan du har gjort och att du ångrar dig så in i helvete, men jag tror att du för jävla dum i huvudet för att fatta det, tyvärr. Och det skulle inte förvåna mig om jag inte är den enda som du har gjort såhär mot. Dra åt helvete ditt jävla äckel är det enda jag har att säga till dig. Och jag var bara tvungen att skriva av mig lite för jag blev så förbannad.. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback