Jag har ingen bra rubrik på detta.

Jag måste bara skriva detta innan jag går och lägger mig.

Jag fattar inte varför alla skriver massa elaka kommentarer till Linda hela tiden. Visst det är säkert inte bara Linda av alla bloggare som får massor med elaka kommentarer men hon är en av dom som tar upp det i sin blogg och jag tycker det är skit taskigt mot henne. Okej om man nu tycker att hon ser ut som en häst (?! hur fan man nu kan tycka att hon ser ut som en häst?) men då kan man ju hålla det för sig själv och inte skriva det till personen ifråga. Jag tycker Linda verkar vara en jätte snäll och gullig tjej och jag tycker inte alls hon är ful eller ser ut som en häst eller vafan ni nu säger till henne. Och sen när hon tar upp det i sin blogg och personen det handlar om säger att det var Linda som började? :/ Jag fattar bara inte varför hon skulle hitta på sånt och om hon nu hade börjat så tror jag knappast hon hade tagit upp det i sin blogg. Haha och nu läste jag Camillas (eller vad hon heter) kommentarer och hon verkar ju känna Kissie, det kanske är det som får henne att skriva massa elaka saker till Linda. Man blir ju som man umgås.

Hur som helst så tycker jag Linda verkar vara en jätte gullig tjej som jag redan nämnt och jag tycker det är starkt av henne att orka ha en så pass stor blogg och få massor med elaka kommentarer jag själv skulle aldrig orka det, jag skulle lipa sönder och lagt ner min blogg direkt. haha. Men det var väll det jag ville säga helt enkelt, och om du läser detta Linda , vilket du förmodligen inte lär göra för du lär väll aldirg hitta till min lilla blogg, men ut i fall att så vill jag bara säga att du ska stå på dig och fortsätta med din blogg för jag tycker iallafall att du är bra på det du gör och jag tycker du är en jätte söt tjej :D och min lillasyster tycker du har det finaste håret i världen ;) haah :)

Ja ni ser ju själva att det är en jätte söt tjej det hela handlar om och inte någon som ser ut som en häst :)

Bild tagen från lindaslya.blogg.se

Nu ska jag sova iallafall, godnatt:)

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Tusen tack hjärtat <3

2008-09-03 @ 22:30:52
URL: http://lindaslya.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag vill bara spy på alla dessa hemska människor som bara förstör för andra!!

2008-09-03 @ 22:33:53
URL: http://nicaah.blogg.se/
Postat av: av

Hon är jättesöt! Tråkigt när folk håller på så.



Bra skrivet!:)

2008-09-03 @ 22:49:40
Postat av: bitte

fin blogg

2008-09-04 @ 12:02:40
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback