aaj.

I några veckor har jag haft as ont på ett visst ställe om  man rör det eller så, och inatt vaknade jag av att det kändes som att någon tryckte in en nål på detta ställe, jag kan lova att det gjorde ont. Så idag sa jag till mamma att hon skulle ringa doktorn för det känns ju inte direkt bra, och man vill ju gärna veta om det är något eller så. känns ju iallafall skönare även om det inte är något, men iallafall veta att det är ofarligt. haah sökte lite på google men det enda jag hittade var massa sidor om bebisar att man kunde få detta om man var gravid men ehm, det kan ju inte vara det som händer med mig ? för jag är ju inte gravid, vad jag vet iallafall hah :D Men men. Nu ska jag snart göra mig iordning för vid 2 ska jag till farmor och farfar. Men aja ha de så bra så länge;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback