Bilar..

Igår lekte jag med mitt gull:D hihihii aja, idag var det skola iaf sen gick jag till vårdcentralen och fick veta att jag var frisk haha sen åkte jag till Kalmar med pappa för att kolla på bilar. Den första bilen märkte jag direkt att jag inte ville ha, körde någon meter och nee den var ju blööh. Sen kollade vi på en annan bil och den gick ju bra och så men den drog lite för mycket tyckte jag så den blev det inte heller. Sen skulle vi kolla på en annan bil som såg fin och så ut, men servon funkade inte. Och jag säger då det, jag ska iallafall ha en bil med servostyrning för fy fan va jobbigt att vrida på ratten när den var sönder, tråkigt annars hade den bilen varit as bra ju ^^. Sen kollade vi på en annan också men nee.. Hur svårt ska det vara liksom? varför finns det inte 10000000 bilar som är fina och fungerar perfekt och som jag vill ha? det finns säkert fler än 100000 bilar som är fina och som jag vill ha men inte som kostar så som dom får kosta. haah nee.. om man skulle sova lite eller något kanske. jag är fan trött.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback