;D

Igår blev det Nybro. Åkte hem till Malin och sen kom även Emmie dit. Vi bestämmde oss för att dra bort till västeräng nästan direkt, och på vägen dit träffade vi "bert & co" haah, Malin som hörde lite fel och tyckte jag sa Bert och då blev det ganska roligt ;P Dom såg ett ufo eller rättare sagt två, men det kunde också vara 2 fåglar som satte på varandra jävligt hårt, ja herregud ;P Sen kom vi fram till Linus där festen var. Vi körde ölspelet och jag gillar när det var sjuans tabell så börjar dom - 1 - 2 och så är det Emmies tur, - SEX! hahahhahaha. Sen var det tema och då var det typ färgerna på frankrikes flagga och dom kan väll inte jag så jag drog till med G U L men nehe alla ba - VADÅ BRUN?! trodde du att det var brun !? hahah men nee gul :( Men det var en trevlig kväll iallafall, men sen ringde Cenny och då åkte jag med honom hem. Hade kunnat stanna ett tag till för det var roligt menmen :) Cenny skjutsade hem mig idag och idag är Ann & OIa här, tänkte åka till Kalmar med Malin idag men det blev inte så . Hade varit tvungen att köra hem tidigt imon isf och då skulle jag typ inte kunna dricka något. Men Malin överlever nog utan mig iallafall :P haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback