El.

Nu är jag hemma från skolan. Idag bröt min lärare ihop totalt och sa att hon inte ville ha vår klass de sista 2 månaderna, ;S men men. Sen var vi nere på ec för att ha något om el. Jag var den som blev sur först men läraren tyckte att jag inte kunde bli sur så tidigt, inte innan 3 och det var 1 timme till dess. haha , vi skulle sätta ihop någon kontakt och grejer. Sen skulle vi se om den fungerade. Jag gjorde fel och fick börja om, sen gjorde jag tydligen fel igen för Katta sa att jag skulle göra så, sen sa han att jag var tvungen att börja om, så frågade Katta om hon skulle hjälpa mig och då sa jag ja , hahaha så blev det fel igen, men de ordnade sig tillslut efter att jag surat lite och sagt att han fan fick göra det själv xD Sen skulle vi kolla om det fungerade och det gjorde tydligen min men jag ville inte sätta i kontakten själv för jag trodde jag skulle dö typ _D sen var han elak och sa till alla att dom kuned sätta i kontakten själva men till mig sa han t om "kanske bäst jag gör det, för det är ju bättre att jag förlorar händerna" haha då märkte man ju hur jag sög på det där hahaah:D
Nu har jag käkat ett winerbröd och sitter här och funderar på vart mamma är, svälter ju ihjäl _D
Ikväll ska jag hem till Morfar & sova där för jag ska va barnvakt imorgon. men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback