En vanlig räv utan inälvor.

Ibland undrar man ju.
Idag sitter jag och Jessica hemma hos henne, inget konstigt med det Jessi provar kläder och sen kommer hon in med världens läskigaste, hemskaste, äckligaste grej jag någonsin sett. En räv päls och jag hade inte tyckt att det var något med det om det bara varit pälsen men allt var kvar!? både nosen, morrhåren, klorna, ja allt ni fattar? Dom hade typ bara tagit ur inälvorna, hon kunde liksom stoppa in handen i den och då var den typ som vanligt fast utan ögon :( jag blev livrädd och tyckte den var läskig:( Så la jag ut den på sängen och då var benet typ ihop klistrat jag bara
- Jessi den är ju ihop klistrad typ, typ blod kvar?
- Jaa men det kan det nog vara. hhhhmmm!
hahahaha så äckligt hahahah :D
köpt på auktion ;) hahhaha hon tänkte ha den på sig och hälsa på kärlekspartiet men ah jag vet inte riktigt ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback