modevisning.

Igår kom Cenny hit och kollade på tv och åt chips typ ;P jobbigt att gå upp med honom brevid sig bara ahah :D Idag provade jag & Jessi ut kläder till modevisningen, tydligen hade fler anmält sig nu, sjukt att det är snart, när Catharina frågade mig så var det flera månader kvar och nu är inte ens en vecka:/ Haha aja, väldigt snygga kläder man fick på sig ;) haha menmen vad gör man inte? :p bara de lite "finare" kläderna jag måste prova ut också, ahah:P jag fick nog den hemskaste klänningen av alla, men "den måste visas" hahaha jag kände mig som ah jag vet inte vad haha och idag fick jag veta att jag är tjockare än Jessi ;) haha Sen fixade jag lite vin till helgen så nu är jag redo för både fredag & lördag med Emmie ;D Sitter här och lyssnar på massa gamla låtar och blir as sugen på att festa haha så i helgen då jäklar ! ;D Snart kommer min mamma hem med en pizza till mig hoppas jag , mums:) nehe undra om det är något roligt på tv ikväll eller så. Imorgon är det apu, segt för då går man till 4 och det tycker jag är JOBBIGT som fan. haha kul inlägg för den delen.. ne hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback