Onödig dag i skolan.

Idag hade vi sovmorgon och sen åkte jag till skolan för att ha klassråd men vår lärare kom inte för hon tycker inte om oss så vi satt där i en halvtimme och bara glodde, sen hade vi 1 timmes samhäll och sen slutade vi, onödig dag. Vi pratade med vår lärare som skulle varit på klassrådet eftersom hon inte kom idag så kanske hon inte kommer imon heller tänkte vi och det skulle hon tydligen inte för hon orkade inte med oss så vi skulle ha lektion men med en annan lärare eller själva. Haha sen skulle hon fundera under påsklovet om hon orkade ha oss dom 2 sista månaderna, men det var inte säkert. Det är vår klassförståndare också, så ah jag vet inte. Själv var jag ju på lektionen som hon började lipa över så fattar inte varför det ska drabba alla och jag tycker att hon kunde kommit till klassrådet och sagt att hon inte tänkte komma så hade vi sluppit sitta där och glo i onödan. menmen. Nu har jag kollat på andra avenyn och nu ska jag dra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback