Paaarty

Igår blev det party med Emmie ;D Sega som vi var så kom vi inte till Nybro förrän 8. Då drog vi hem till Limpan, där var Maggan & någon jag inte vet vad han heter. Det var tråkigt så vi tog ett glas vin och drog vidare. Drog hem till någon som jag inte vet vad han heter. Försökte köra ölspelet men Jesus som var där var trög och Johan vägrade skriva ner reglerna för "men för fan, det kommer man väll för fan ihåg !?" det slutade med att jag hade rätt och vi chansade på vad varje kort va så vi la ner. Vi skulle in till Kalmar men jag vet ifan vad som hände för vi blev kvar i Nybro tur var väll det för då blev det donken;) en goooood mc feast förväntade jag & Emmie oss, men Micke kom tillbaka med en cheseburgare, lite synd menmen. Drog iallafall till 29 och på vägen dit hann vi gömma vårt vin i en papperskorg som vi aldrig hämtade sen men det kanske ligger kvar idag ? ;) tydligen tyckte limpan att vi var äckliga. Jag träffade en bög eller han var inte bög men betedde sig som en med 70 jeans i gaderoben och minst 200 tröjor, vet inte om han försökte impa lite på mig men det misslyckades kan jag säga för jag blir inte imponerad av att någon har större gaderob än alla andra i världen. Sen blev det dags för efterfest hos Limpan. han hade iallafall gott bröd i frysen som Emmie missade för att hon satt i bilen och kollade baslådan haha. vi hade det väldigt trevligt och Limpan & Maggan är dom nya smeknamnen. Nu sitter jag här med färg i håret och ska snart göra oss i ordning, trevligt. Emmie är nere och duschar men hon är väll snart klar så jag kan tvätta ur min färg. ikväll blir det party med Emmie igen, det ska nog bli riktigt roligt, ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback