Studentkläder.

Provade mina studentkläder nyss. Var ju tvungen att se om skorna & klänningen passade ihop ;P och edt blir nog fin fint bara det att min klänning är lite stor, funderar på att sy i den lite, eller haha inte jag för då har jag väll ingen klänning sen men kanske sy ett gummiband eller vadfan det heter där bak så att den drar ihop sig lite för det som är där bak nu bara spänns ut och hade det inte varit så "slappt" så hade den nog suttit bra. nee men vi får se. förresten gillar jag inte min studentmössa, skulle nog tagit en storlek mindre iallafall. blöh.
Idag ska jag till pappa och imorgon är det kalas hos Marie-Louise. Jag vet inte vad jag ska skriva, vet inte ens varför jag skriver för jag har ingenting att skriva iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback