11 februari 2009

Idag var det skola som vanligt. var någon hos oss och pratade om att plugga vidare, sedan skulle vi skriva en rapport som vanligt och sen fick vi göra vad vi ville, eller ah vi skulle plugga med något så jag skulle göra mitt svenska prov men jag blev sur på Moa för jag fick inte göra det först så då gick jag och sen gick jag tillbaka och sa att jag visst skulle göra det för jag har läst robinson crouse, alltså vi skulle ha läst massa grejer och jag hade ingen upplysningstext först men sen sa Katta att man kan väll ha Robinson Crouse så då gick jag och Katta dit och då fick jag göra det ahah , så nu har jag inga rester i svenskan, gutt :) Sen hade vi möte med Elisabet och det gick väll bra men hon visade hur en rapport skulle se ut och det var aaaaaaaaaas många sidor så då sa jag "måste man skriva så många sidor" och vet ni vad hon svarar då? "nee alltså det som står här är ju bara lite, ni ska ju skriva ännu mer" ahhaha jag kommer aldrig få ihop så mycket :O aja, får väll se hur det går. bara jag får G så är jag glad för det är fan as svårt haha. Sen åkte jag & jessi hem och så ringde jag jessi 711 gånger men hon svarade inte , så då sov jag en stund och sen vaknade jag och ringde henne igen så då träffades vi och gick hem till henne och bakade en kladdig kladdkaka och kollade på tv:) trevligt att umgås med Jessan lite för det var ju ett tag sen :) Men nehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback