12 februari 2009

Idag var det apu, dagen gick hyffsat fort när jag slutade åkte jag hem och så gick jag hem till Tobias & Mimmi och fikade lite för Tobias fyller ju år imorgon, så grattis till honom. Idag fick jag även min klänning som jag beställde häromdagen, den var snygg, valde den minsta storleken men den var lite lite stor över brösten, det är då man önskar att man hade lite mer ;) haha, men den går nog att hålla uppe med lite säkerhetsnålar det brukar ju funka, beställde även en likadan idag fast i korall för jag tycker den färgen är snygg och sen var ju klänningen snygg, skulle bara varit lite mindre över brösten men det går nog bra iallafall:) ska nog ha den vita på studenten, är ju ganska långt kvar tills dess men iallafall:) Nu har jag snart slösat upp alla mina pengar som jag skulle spara, illa. men aja :) Hittade förresten en snygg väska idag, men hahaha nee, det får vänta kanske jag kan köpa den om den finns kvar nästa gång jag får pengar annars får det nog vara har inte råd med den just nu iallafall :P Ska nog ta en dusch och sen kolla vad jag ska ha för kläder på mig imorgon. jobbigt för jag har inte en aning. haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback