14 februari

Igår var det APU, jag bad om att få sluta en timme tidigare så det fick jag , sen gick jag hem till Natta för att se om min pincet var där men det var den tydligen, så bestämmde vi att Natta skulle hänga med till Kalmar. Gick hem till Emelie och gjorde mig iordning sen kom Anne & Line så då åkte vi till Johanna och så satt vi och drack lite och så , sen drog jag till Palace med Anna, Line & Helena och ahh så var vi där iaf sen ringde Johanna & Natta och sa att dom skulle åka hem så då var jag tvungen att gå, så skulle jag hitta till dom och att hitta i Kalmar är inte riktigt min grej så först försökte Johanna förklara hur jag skulle gå och sen fick Mattias förklara men jag vetifan vart jag hamnade hahah :D Träffade iallafall en som antagligen såg hur jävla vilse jag var så han frågade vart jag var påväg och sen följde han mig dit, snällt haha så jag hittade iallafall tillslut, sen tog vi en taxi hem till Johanna åt lite mackor som smakade vaginalt enligt Johanna men ah , så satt vi och asgarvade åt det och Mattias startade tv:n men det var bara massa porr, så vi gick och la oss istället. Och då var jag värsta snäll haha Natta skulle tydligen också sova hos Johanna med sitt ragg, så la Mattias ut en madrass och sen fanns ju soffan, och dom var ju två och jag var ju själv men jag var så snäll så jag tog madrassen så dom fick ligga och trängas i soffan haahah, men hur skönt är det att sova i en soffa lixom? :P och jag hade ju trots allt bestämt innan att jag skulle sova hos Johanna, så jag skulle självklart ha det skönast ahah :D men men, dom överlevde ju så :) Idag vaknade vi och var allmänt fräscha, så åkte vi och köpte pizza och sen åkte jag hem och nu sitter jag här. SVinkallt är det och jag funderar på att lägga mig i sängen en stund och sova lite, kanske inte en stund utan några timmar hah innan jag tar mig en dusch. Så får det bli, men ah idag är det ju alla hjärtans dag förresten, kulkul. eller ne det vet jag inte det beror ju lite på ;) men ah godnatt eller vad man ska säga.   Ha det fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback