21 februari.

Igår jobbade jag, åkte hem och gjorde mig iordning. Skulle ta på mig mina skor men upptäckte att de var sönder, åkte hem till mamma för att hämta ett par andra, ingen var hemma och jag hade ingen nyckel så fick åka tillbaka till pappa och hämta nycklen och upptäckte då också att jag hade glömt min plånbok. åkte hem till mamma hittade bara en sko och letade som fan men fick ta ett par andra skor tillslut. Sen åkte vi hem till Anne som hade fest eftersom hon fyller 20 år på torsdag:) Där åt vi planka och drack sedan kom Annes pappa & morbror tror jag och hämtade oss så åkte vi in till kalmar till palace. Trevligt var det både hemma hos Anne & på palace eller hha snarare roligt men trevligt också, äh vafan, båda. Det var trevligt & roligt så. ;D tog nattbussen hem och sen hämtade pappa mig och så åkte jag hem och sov. Idag är jag jätte trött, vi har haft kalas för Emelie & Tobias och jag låg och sov på soffan en stund så då blev jag iallafall lite piggare. Nu har jag tröttnat på att sitta här så nu ska jag gå upp. Ha det så fint.,!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback