Alexsandra eller Alexandra.

Övningskörde förut i typ 2,5 timme. Körde lite i Kalmar , gick väll hyffsat bra haha :D Idag är det min namnsdag för den delen, Alexsandra heter jag ju i andra namn. ;) Min lillasysters med för hon heter också Alexsandra i andra namn, eller hon kanske heter Alexandra som alla klagar på , "varför stavar du Alexandra med s?" ahah , men hur ska jag veta det ? Ingenting som jag direkt har stört mig på så har lixom inte frågat om det,  så fattar inte varför andra gör det. Det är som att jag skulle störa mig på alla som stavar Madeleine utan i eller e ? haah , aja :) Grattis till mig på namnsdagen, tycker det är lite löjligt att typ "fira" namnsdagen, när man var liten tyckte man ju det var as kul varje gång man hade namnsdag för då bakade man alltid något gott det var den enda andledning till att jag hade koll på vilka datum jag hade namnsdag då haha :D Men aja, nog om det. Nu ska jag se om det är ledigt på toaletten så jag kan duscha lite ;P Ha det fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback