Du går mig på nerverna :@

Jag är så jävla trött på allt. För det första är jag så jävla trött på att låtsas tycka om personer som jag egentligen bara vill smälla till på käften, jag är så jävla trött på att stå ut med folk som är precis raka motsatsen mot hur dan jag är. Det är helt enkelt så att en del människor passar man bara inte med, och jag har precis upptäckt en person som är sådan, men samtidigt kan man ju inte hata personen bara för att den inte är likadan som jag är, jag accepterar att denna personen inte är som jag. Men hon/han går mig verkligen på nerverna varenda jävla dag och jag vill verkligen inte något annat än att bara smälla till henne/honom, men ändå sitter jag där med ett jävla leende på läpparna och låtsas som att allt är hur jävla bra som helst. Jag tycker verkligen det är synd att jag känner såhär för den personen som jag inte klarar av är nog egentligen världens snällaste människa och har inte gjort mig något egentligen förutom att försöka stötta mig, men samtidigt känner jag bara "KAN DU INTE HÅLLA KÄFTEN OCH LÅTA MIG VARA?". Jag känner mig fruktansvärt dum, men nu har jag låtsas i flera veckor och nu orkar jag inte låtsas längre.
Nu har jag fått skriva av mig lite, så nu ska jag nog sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback