Duktigt Madde:)

Fan va glad jag blir :) här har jag suttit och surat satan över att det inte funkade att få mitt dokument i Word till A5 format, men nu lyckades jag komma på en lösning på detta problem, även fast det inte funkade så som det alltid gjorde förut så lyckades jag. Nu känner jag mig lite gladare:) Och jag har idag gjort klart det som jag skulle göra till mitt projektarbete så nu är det klart tills på onsdag när jag och jessi ska träffas och göra klart det sista :) Läste även lite i min körkortsbok, så idag har jag varit riktigt duktig. Bra det, för det är inte varje dag jag är det. haha:) Men jag är fortfarande sur över att jag inte kan lägga in bilder här :( men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback