:)

Jag är jätte sugen på att festa för det var skit länge sedan känns det som, får väll se hur det blir imorgon om det blir något party eller inte ;) hur som helst hittade lite bilder som jag laddar upp nu bara för att. Sen hittade jag alla bilder ifrån spanien i sommras, och blööh vad jag vill att det ska bli sommar nu! och sen hade jag sjukt snygg hårfärg på endel av bilderna därifrån, eller sjukt snygg var den kanske inte men fint haha kolla sista bilden :D ( ni behöver ju inte kolla hur jag ser ut, utan bara hårfärgen)  att jag aldrig lär mig att låta bli att färga när det väl är en fin färg haha :D men men . Ne nu ska jag kanske ta och kolla på en film eller något :)



Kommentarer
Postat av: Helena Einarsson

Partyparty! ;D

2009-02-06 @ 14:49:49
URL: http://apriilhimlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback