:)

Igår var jag i Kosta med Jessan & hennes mamma & pappa. Jessi skulle köpa sko, men hon hittade inga tydligen eller hon hittade men inga som passade, jag såg också ett par snygga skor men jag är fattig och det är knappt att jag har råd med det jag verkligen måste ha:( blööh. haah aja, sen åkte vi hem hit för Jesssi ville låna kläder men jag hade inte så mycket att erbjuda haha men hon fick med sig en klänning hem iallafall. Sen kom Cenny hit , vi kollade på en film och lite på tv och myste :) Men nu har han åkt hem så nu har jag inte så värst mycket att göra, ska väll gå ner och se mamma och dom som kom hem nu eller om dom åkte igen;/  för nu körde bilen igen, hmm. haha Aja :) ha det så fint. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback