^^

Roligt jag har nu :) haha


Är du kär just nu? Om jag är. haha:)
Har du kysst någon idag? naje.
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? jaao.
Har du ett förhållande? Jaa
Om nej, varför inte? ...
Hur många har du varit tillsammans med? 2 seriösa.
När förlorade du oskulden? jaadu.
När går gränsen vid otrohet? När man kysser någon, på munnen då givetvis.
Har du varit otrogen och om ja, varför?  jaa, för jag hade tröttnat och var full och då blev det så, typ en bra andledning till att göra slut. dålig egentligen jag vet, men då kändes de jävligt smart.
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? ja:/
Vem hade du senast ett förhållande med och varför tog det slut? Cenny, det har inte tagit slut ?
Är du romantisk? Självklart.
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? Njaae.
Är du svårflörtad? hahah.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Jaa.
Vad hette din första flickvän/pojkvän? Jens.
Hur länge höll det? nästan 2 år.
Har du någon gång slagit någon du tyckt om? Jaa.. men då förtjänade person det så jävla mycket.
Har du lekt med någons känslor? njaa haha.
Har du haft sex med över 20 personer? Knappast.
Hur länge höll ditt längsta förhållande? nästan 2 år som sagt.
Och ditt kortaste? alltså.. man har ju varit tillsammans med något pucko någon gång som det höll någon vecka med så det är väll det kortaste fast jag ser inte det som att vi verkligen varit tsm, det hann ju aldrig bli på riktigt då.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande!
Har du varit tillsammans med två samtidigt? njae, varför är man det?
Är du en bra pojk/flickvän? haha jag ä en as bra flickvän:P
Hur många har du haft sex med i år? 1.
Vem sov du senast bredvid? Cenny.
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? .... nämner inga namn, hahaha
När fick du din första kyss? blöööh.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? jag vet faktiskt inte.
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? njaae, känns lite äckligt. hahaha
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? nee. Tar det slut så är det ju inte så jäkla kul att ha det där, så nej.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? det är nog ganska lika där. hha
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? jadu
Föredrar du svenska eller utländska killar? Svenska.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback