:/

Igår kom Cenny hit och idag på morgonen sov vi lite längre än vi skulle så missade JPs lektion men men. Vi hade möte med Elisabet och lurade henne lite, vi sa att vi ändrat oss och inte ville göra det projektarbetet vi håller på med men hon sa att hon skulle inte bli förvånad när det handlar om oss ahahah :D Var på körskolan idag också, det går verkligen åt helvete med den där jäkla teorin fattar ju ingenting haha. Har ju as många rätt men får fan inte godkänt på skiten iaf:( Så jävla sur jag blir ahah. Kommer nog aldrig få mitt körkort för jag kommer väll aldrig klara teorin :( blöööh. Men aja, det ordnar sig väll någon dag. Imorgon har jag halkbanan iallafall. kulkul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback