Jahaja.

Igår blev det fest, var hemma hos Helena först och sen drog vi till Palace. jag fick ett jävla tuggummi i håret så jag typ fick dra bort allt hår jag hade på huvudet, nu överdrev jag men det var ju inte lite hår jag fick dra bort, jag träffade en tjej som var jätte trevlig men som typ fick ryck sen och tydligen söp varje dag, normalt tänkte jag då men sen förstod jag varför, för jag hade inte heller orkat vara nykter om jag var henne. elakt, men ah så som hon höll på så :) Jag skulle sova i Nybro men fick skjuts till Orrefors bara sådär, snällt för då slapp jag gå upp tidigt idag vilket jag gjorde iallafall men ahh. Kom hem vid typ halv 4 och då somnade jag typ direkt, idag var det kalas för Emelie och Tobias, vi åt smörgåstårta. Mums. Idag är det melodifestivalen och jag antar att jag ska kolla på det i brist på annat att göra. Kulkul. nu ska jag göra lite andra grejer innan melodifestivalen börjar. vi hörs. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback