jävla skit.

Just nu hatar jag hållbar utveckling för det suger och jag orkar inte bry mig faktiskt. Jag ska skriva om skiten och jag vet inte vad jag ska skriva för jag har inte en aning om vad fan dom gör på min skola och på min apu plats för att få en hållbar utveckling, så därför kan den där jävla hållbara utvecklingen dra åt helvete för det är den svåraste jävla uppgiften jag fått på länge !!! jävla skit. Ne seriöst jag skickar in skiten nu och sen får susanne säga vad hon vill om det jag skrivit, jag har skrivit en mening. ja så får det bli för jag orkar inte! då har jag iallafall skickat in det, men susanne kommer nog inte bli glad för det skulle varit inne den 4 feb. men aja, jag fattar ju inte så.. . ;/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback