Kläder.

Jag vaknade precis, :/ jag har sovit jäkligt länge och jag skulle lätt kunna gå och lägga mig igen. ahah.
Hur som helst, var inne och kollade på Monkis kläder, och hittade min sööta kjol som jag köpte när jag var i Stockholm, så nu kan jag ju visa den ;) haah. Sen hittade jag massor med andra kläder som såg jätte fina ut. Jag har ju inte gillat monki förut, för när jag var inne där när jag var i Växjö så tyckte jag att det bara fanns udda och tråkiga kläder men när jag kom till Stockholm så började jag gilla Monki! Jag vet inte om det var tråkiga och udda kläder förut, eller om Växjö bara beställer in de tråkiga kläderna för det var ju mycket större i Stockholm så ah. Men hur som helst, jag ska spara mina pengar och jag behöver inte nya kläder men det är nääästan så man ska åka in till Växjö bara för att se om det finns något av de fina plaggen jag hittade på deras sida, bara titta lixom ;) hahaa. Nee. jag får försöka hålla mig, hoppas bara ingen jag känner ska in till Växjö den närmsta tiden så jag bara måååste följa med ;) ahhaah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback