Onödigt mycket kläder.

Idag har jag städat mitt rum, duktig jag har varit nu. Rensade även lite i min gaderob för det var så jäkla fullt så jag tog bort alla kläder som jag nästan aldrig använder, 12 par jeans hade jag i gaderoben som jag inte använder, 12 par jeans?! varför i helvete äger jag 12 par jeans som jag inte använder? Hade även typ 1 miljon tröjor som jag la på ett annat ställe så jag kan plocka fram att ifall jag skulle sakna dom för mycket. Men hur som helst, la undan jäkligt mycket kläder typ 20-25 tröjor eller något och sen 12 par jeans men gaderoben är typ lika full fortfarande, det är kanske nu jag ska inse att jag inte behöver köpa nya kläder på ett tag för jag har redan jäkligt mycket kläder.. men nee :D haha har ju inget att ha på mig iallafall så _D hihi. men nu kan jag iallafall förstå vad mamma menar när hon alltid säger "hur ska du hinna använda alla jäkla kläder du har i gaderoben" för det hinner jag inte, det är troligen därför jag har 12 par jeans som bara ligger och skräpar, endel är använda typ max 3 gånger, kanske borde sälja dom eller något _D haah nee, dom får ligga där dom ligger nu, man vet ju aldrig när jag behöver dom haha :D Även massor med tröjor som jag typ aldrig använt också, tänk vad mycket pengar jag lagt ut på det, som jag kunde gjort något annat för men men. Nu ska jag inte prata om mina kläder mer för det kanske inte är så jäkla intressant ;) haha.
Har hunnit duscha också, så nu luktar jag gott igen ;D haha. Imorgon ska vi tydligen till kährs och med tanke på det så ska jag göra någon jäkla uppgift som vi ska lämna in imorgon och sen efter kährs så ska vi väll antagligen skriva en rapport, och hur kan jag veta att vi ska skriva en rapport? haha säg någon gång vi inte skriver rapporter lixom. :P Ne får väll ta tag i den där jäkla uppgiften så den blir klar så susanne slipper bli ledsen.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback