Projektarbete och skit.

Idag jobbade jag och Jessi lite med vårt projektarbete, vi ska egentligen vara klara med allt tills imorgon, men det är vi inte så ah skit samma. :P Nu sitter jag här och tråkar sönder, jag orkar inte bo i orrefors för det är tråååkigt så jag får ju helt enkelt ta och flytta, kanske ska flytta till kalmar och bo granne med Helena så kan vi sitta och tråka tillsammans? haha. Undra om det är något bra på tv idag som man kan titta på så tiden går lite fortare tänkte jag säga men den får gärna gå segt idag faktiskt för imorgon är det tråkig skola:( börjar nog känna mig väldigt sjuk nu ;) haha.

Kommentarer
Postat av: Helena Einarsson

tråka är jag bäst på vill jag lova! ;p

2009-02-22 @ 19:59:29
URL: http://apriilhimlen.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Haha jo det är jag ganska bra på också faktiskt:P haha :)

2009-02-22 @ 20:07:41
URL: http://ojsaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback