Puss baby !

Jessica och jag surade sönder på varandra igår och jag bestämmde mig för att jag inte skulle prata med den jäkla skit ungen, och det gick as bra, hon gick förbi mig och glodde satan och jag ignorerade henne totalt, sen skulle jag gå upp till min lektion och såg att jessi stod med sin mobil, hon skickar sms till mig tänkte jag och gick upp och lämnade böckerna och gick  igen och då fick jag ett sms från henne så då gick jag ner igen och kunde inte låta bli att le lite ;) ahah sen var vi kompisar igen. haha man kan ju inte vara ovän med lilla jessica, hon är ju trots allt min bästa vän även om jag nästan hade lust att aldrig mer prata med henne igår så är det klart att vi inte kan hålla på så haha:D nu lät det som vi var typ dagis barn som surade på varandra, men jaa. jessica och jag är nog nästan på den nivån så det skulle lika väl kunnat vara 2 dagis barn :) haha. Men det är Jessi och jag , vi surar sönder en liten stund sen blir vi vänner på 2 sek även om jag sa till Jessi att jag inte trodde jag skulle klara av vårt distansförhållande ;) haah men denna gången är nog den längsta vi surat på varandra, inte ens 24 timmar var det ahah brukar sura max 1 timme ibland ;) ahahah . puss på henne för att hon bara finns även om jag saknar att vi inte umgås lika mycket så kommer hon alltid vara min bästaste vän :)
 Jag älskar dig snygging, vad som än händer och det vet du ! (och egentligen surade jag nog bara sönder på dig för att du skulle fatta att jag saknar vår vänskap och jag hoppas du fattat det nu, annars blir det kanske en 24 timmars period nästa gång ;) haah )


Hur som helst, har hittat världens sötaste hundar som jag ska köpa.  hahah någon dag närjag har råd, en kostade tydligen 140.000 :O haha :) nee nu ska jag inte skriva mer. hejdå.


Kommentarer
Postat av: jessi

Konstigt att vi inte kan sura :D hahahaha!





Love you baby

2009-02-10 @ 08:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback