Man borde ju växa upp någon gång kan man ju tycka.

Igår var det fest, var först hos Malin med alla tjejorna mycket trevligt, sen drog vi vidare till palace och det var väll okej där men sen finns det ju vissa personer som typ behöver söka hjälp eller något och när vi träffade denna person då blev det mindre trevligt, för det första så häller man inte öl över sin "kompis" och för det andra, är man så jävla dum i huvudet så borde man inte ens vara ute och jag har egentligen inget mer att säga än det, men jag tycker det är så jävla dålig stil, vad lipade hon över lixom? att Natta var med oss istället för med henne? jävligt mogen brud måste jag säga, väx upp och inse att du inte är bättre än alla andra och aldrig kommer bli, Men har du inte växt upp nu så lär du ju aldrig göra det heller, IDIOT.  så då kom Irene iallafall och hämtade oss så åkte vi till Nybro. Jag & Emmie drog hem till Linus på hans såkallade "efterfest" det sööög och sen kom Emmies bror och då skjutsade han hem mig så jag fick sova i min egen säng, mycket skönt haha:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback