Vika kläder,

Här sitter jag och läser om Tacos, och vad luktar det här hemma nu om inte taco? jag inbillar mig nog, för ingen gör taco här hemma ingen gör någon mat överhuvudtaget. Sjukt. Men jag blev jävligt sugen på det nu iallafall:/ kanske borde söka hjälpa. Idag har jag ont i hela kroppen, jag har inbillat mig att jag fått bröstcancer också, eller vem vet det kanske jag har? Usch . Nee nu ska jag sluta tänka så. Nu ska jag tvätta bort mitt smink och lägga mig i sängen kanske, ska upp tidigt imorgon som vanligt, orka. Imorgon ska vi fixa iordning allt inne på lagret jag kommer stå att vika kläder hela dagen imorgon för jag viker tydligen så himla bra, idag fick jag lära Catharina hur jag vikte, men det gick tydligen inte. haha Jag är bra på något iallafall, vika kläder men hur jävla roligt var det då? Kunde jag inte varit bra på något mer nödvändigt ? typ engelska? vika kläder lixom, vem bryr sig ? Ska jag skriva det när jag söker jobb "jag är bra på att vika kläder, det är nog det enda jag är bra på" hahaha. Behöver din hjälp där hemma med att vika era kläder så kan ni ju alltid anlita mig. haah ser förjävligt ut hemma i min gaderob och trots detta är jag bra på att vika kläder. VEM FAN ÄR INTE BRA PÅ ATT VIKA KLÄDER ? nee nu ska jag nog sova för nu märker jag att jag är trött. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback