2009

2009 ska bli ett bra år och så är det bara!
Men igår lagade jag & Jessi mat hemma hos pappa innan vi åkte in till Nybro och festade vi lagade toast skagen, sen oxfile, klyftpotatis & beanaisesås och sen glass och jordgubbssås. I Nybro hemma hos Linus var det väll ganska trevligt ett tag och jag orkar faktiskt inte skriva mer om det, gick hem runt 2 iallafall och sov och idag gick vi upp vid 10 för vi skulle jobba. Började vid 11 och vi trodde aldrig vi skulle få gå hem typ. Men runt klockan 6 var vi klara och då kunde vi äntligen gå, vi skulle låsa butiken själva och Catharina gav mig koden till larmet och jag var livrädd att jag skulle göra fel så att larmet gick typ :p ahah. Aja. Nu orkar jag inte skriva mer. Här är några bilder också, men orkar inte lägga in så många här, så resten finns på bdb, fast det är ju inte så värst många där heller :P men vafan:Df


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback