22 Januari

Idag på morgonen hade jag körlektion, det gick hyffsat bra fick pakera och lite sådant och ah det gick inte så jätte bra första gången för jag gjorde lite fel ;D haah men ah sen gick det bättre :) Hur som helst, det är inte så jäkla mycket kvar nu faktiskt:D gutt.

Efter körlektionen hade jag apu som vanligt på torsdagarna, det var väll trevligt och jag fick vara själv i butiken ett tag men det gick väll bra, det kom iallafall inga kunder som gjorde att jag var tvungen att göra saker jag aldrig gjort som det annars alltid brukar göra när jag är själv, haha. Det var mest bara att stå i kassan som vanligt, så det funkade haha :)

Men ska nog ta och äta lite nu.

Såhär snygg som jag är på bilden under var jag idag , hahahahaa ni behöver ju inte kolla på ansiktet ;D men nee, kände att jag aldrig lägger upp några bilder, och så tog jag denna "snygga" bilden idag, och då tänkte jag att jag kunde lägga upp den så blir det ju lite bilder iallafall ;) haha. Kanske ska skriva vart jag köpt allt också? ;) ahha nee jag skippar nog det :D


Kommentarer
Postat av: Jessi

inne på Maggan ju ;D

2009-01-22 @ 21:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback