åååååh.

Nu är jag hemma, hann gå till körskolan en sväng och jag blir så jävla förbannad på fas c för jag har gjort den 4 ggr nu och sista gången hade jag 61 poäng!?!?! varför måste man ha så jäkla många rätt för att bli godkänd? ;/ det är lixom 70 frågor och jag hade 61 poäng sista gången men man måste typ ha 62 åååååååååååååååh. haah. Men men, sket i religionsprovet idag, pratade med elisabeth och sa att jag skulle göra uppgiften istället. blööh.. jag hatar religion, so ämnen har aldrig varit min grej så. Men men, ska nog ta och städa lite på mitt rum för det ser förjävligt ut . haha som vanligt med andra ord, men men. egentligen är det onödigt att städa för om 2 dagar ser det likadant ut iallafall men vad gör man inte.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback