Andra avenyn.

Idag var det skola, hade bara en lektion och sen skulle jag ha åkt till kalmar & träffat Johanna, men det blev inte så. Gick & tog en fika med Tina istället och var inne på Magazine Lou en sväng där Catharinha gav mig lite pengar till stockholm :) Kollade nyss på andra avenyn och jag vill inte förstöra för någon som inte har sett det än, så om ni inte vill veta så sluta läsa nu :D ahah, ofta Hamza gör ett faderskaps test ;/ trodde jag inteom honom :P haha. Jag lipade lite när Rasmus lipade för jag tyckte så synd om honom haha :D Nu ska jag nog ta och sova en stund för jag är sjukt trött, jag hatar skolan för man blir så jäkla trött om dagarna. Men godnatt eller något ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback