:D:D:D

Igår var det Scotts i Kalmar. Först var vi hemma hos Helena en stund & sen åkte vi in till Kalmar. När jag kom in på Sandra så såg jag Henrik i Scotts så jag gick bort och frågade om jag fick ta ett kort på oss & det fick jag. Så då blev jag överlycklig och tjatade om det hela kvällen. För han är sjuuuukt snygg ;D Men ska inte tjata om det mer nu för det har jag gjort tillräckligt, men ahh. Stod längst fram hela tiden typ och kollade på snyggingen, men sen såg jag en annan snygging lite längre bort så då visste jag inte riktigt vem jag skulle kolla på_D haah.
Idag har jag varit hos Morfar & myst med min Noel:D hiih & sen har jag lekt lera med Alfons en stund när jag inte sprang omkring med Noel i hela huset. hihi sååå sööt han är :D men jag hade inte med mig kameran så kunde inte ta några bilder på gullungen :( menmen. Nu ska jag nog ta & kolla på en film. Jag är jätte trött & jag tror jag har körlektion imorgon vid halv 12 :( så då måste jag gå upp tidigt. blööh. aja Hej så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback