:/

Jag ska nog gå & lägga mig nu, jag ska upp tidigt imorgon och imorgon är sista dagen på lovet :(
Jag vet inte ens varför jag sitter här och glor fortfarande när jag borde lagt mig i sängen och sovit för väldigt länge sedan, men jag fastnade här och pratade problem. Satt & pratade med en tjej  som vi båda tydligen känner nästan likadant & har samma problem, så det var en trevlig pratstund med en som förstod hur man menade. Men nu får det nog bli att lägga sig och sova, har körlektion imorgon så jag måste ställa klockan ;( haha. Men när jag kommer hem så ska jag soooova och nu slog det mig att jag inte gjort uppgifterna jag skulle gjort tills imorgon. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHH.. nu måste jag göra det innan. blööh hejdå & godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback